torsdag 26 juni 2008

Bota ensamheten med sex på egen hand?


Igår grävde jag ju ner mig lite i min ensamhet och kände mig lite nedstämd. Eller ganska mycket. Jag pratade med min väninna och hennes svar på det var: "Du behöver ett skjut!" och ville att jag skulle följa med henne ut i kvällen för att "ragga karlar som är villiga att muntra upp mig". Det där med att ragga på krogen är inte alls min grej. Att ragga är öht inte min grej, och one night stands är absolut inte min grej! Så jag sa tack, men nej tack.

Efter att vi lagt på hade det ändå fastnat lite i mitt huvud det där med att jag behöver "ett skjut" (jag skulle själv aldrig uttrycka mig så) och då blev jag påminnd om den där hemsidan jag var inne på en gång som säljer sexleksaker, ni vet den där med jätte dildon. Så nu har jag faktiskt köpt mig en sexleksak. Det blev inte den där jätte dildon, ha ha, men det blev det här delfinliknande. Tyckte den var lagom fin och diskret. Så nu är det bara att vänta :)

2 kommentarer:

Lena sa...

Gå in på http://erotiktips.blogspot.com så får du bra tips på svenska seriösa nätbutiker som säljer sexleksaker och underkläder.

Clara sa...

Ehh.. det var ju bra att du länkade mig en länk, med en länk, som jag länkade till igår... ???