torsdag 12 juni 2008

Nya JÄTTE STORA skratt på jobbet ;)

Jag har ett underbart jobb och när jag pratar med mina vänner utanför jobbet verkar det nästan som om det är få förunnat. Någonting som uppenbart är viktigt för att trivas på jobbet är att man trivs med sina arbetskollegor. Här om dagen satt vi några stycken på lunchen och surfa (ja, det är då jag oftast har tid med sånt, som kanske märks) och skickade över msn roliga historier, knäppa bilder osv. Många skratt blev det. Vi tjejer hade tidigare suttit och pratat om hurvida storleken på mannens penis har betydelse eller inte. En manlig arbetskolega skickade då en bild på en sån här dildo till mig och undrade om den dög i storlek. När jag sedan gick in på sexshopen såg jag att den var 37 cm lång!!! Man undrar ju vem det är som köper saker som denna. Har aldrig varit inne på liknande sidor förut (Katta sa att jag missat något) och såg att det anordnade något de kallade homepartys. Kanske något man borde anordna hemma snart, ha ha. Fast då måste jag nog skicka iväg barnen till mormor först :)

Inga kommentarer: