fredag 4 juli 2008

Barnledig! Erotikkväll.

Idag och enda fram till imorn eftermiddag är jag barnledig. Ungarna är hos mormor. Det var länge sen jag var barnledig så pass länge ändå. Jag har min dag väl planerad. När jag kommer hem ska jag ta ett skönt bad och min nya lilla delfinvän ska få följa med mig ner i badet. Mycket bra investering måste jag säga. Kan dock tycka att den är lite stor, så jag funderar på att köpa en lite mindre, men det är ju faktiskt vibratorn som är viktigast, i alla fall enligt mig :) Sen ska jag göra mig iordning i lugn och ro, fixa håret och sminka mig och sånt som jag annars alltid bara hinner göra halvdant. Sen är det "erotikkväll" hemma hos en vännina. Mer än så har vi inte fått veta... hemligt... men mycket spännande :) Berättar i dagarna om vad det innebar med en erotikkväll. Det var tack och lov endast tjejer inbjudna, annars kan det ju låta som någon slags swingersklubb. nej då, jag är inte orolig över att min väninna hittar på några konstigheter. Det blir säkert superkul!

Inga kommentarer: