onsdag 23 juli 2008

Äntligen piggnat till

Det var skönt att göra en liten utflykt igår med pick-nick och glada barn. Så nu känner jag mig mycket piggare igen. Idag ska vi ut i det sköna vädret och njuta av sommaren. Ungarna (och jag) gillar verkligen det här med pick-nick, så vi ska ha en idag igen. Dom vill bada och jag har ingen aning om hur varmt eller kallt det är i vattnet, men vi ska göra ett försök. Även mamma följer med idag. Då kan hon passa barnen när de badar så kan jag sola och njuta lite genom att läsa uppföljaren till Män som hatar kvinnor (bara hunnit läsa den första). Tror till och med jag ska ta med mig en flaska vin. Eller ser det oansvarigt ut om man som mamma ligger och sörplar i sig vin? Äsch, måste sluta bry sig om vad alla andra tycker hela tiden.

Inga kommentarer: