tisdag 29 juli 2008

Nu har jag syndat igen

Skrev ju i ett tidigare inlägg att min vibrator-delfin var lite för stor. Så nu har jag köpt en ny. Haha jag känner inte riktigt igen mig själv. Har ju aldrig köpt sexleksaker innan och nu köper jag helt plötsligt flera på bara några veckor! Men jag har ju verkligen missat något tidigare.

Beställde den här från samma sexshop som innan, de hade sådan himla snabb leverans! (haha för jag har ju så bråttom) Tänkte först inte på att även den var från Fun Factory, men jag verkar tydligen gilla Fun Factory. Det fanns en liknande rosa också, men jag tyckte det var lite tufft med en svart.

På torsdag åker jag och barnen till Kålmården. Hm.. det kändes lite konstigt att börja prata om barnen efter att ha visat en bild på en sexleksak, haha. Men jag ser i alla fall framemot det och barnen pratar inte om något annat. Men jag förstår dem, jag gillar ju också delfiner ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Får man ingen recension på hur den fungerade?

Angelo sa...

Jag har en liknande som heter angelo och är supernöjd med den.
Använder den ofta och funkar alltid lika bra ;) Köpte min hos amors pilar.

Dindoll sa...

sexdocka