torsdag 17 juli 2008

Min vibrator

Jag har ju fått hem min dildo/vibrator jag beställde. Jag är lite för präktig för att skriva för detaljerat om upplevelsen ha ha men jag ångrar inte att jag köpte en sexleksak, om man säger så. Däremot ångrar jag att jag inte kollade upp lite mer fakta om sexleksaker och framför allt vibratorer, vilket jag har gjort nu genom att läsa på sidan jag länka till. Min "delfin" är helt enkelt lite för stor tycker jag, jag tittade nog mest på utseendet. Jag tyckte den var fin helt enkelt men nu har jag dessutom kommit på att mina barn ju kan hitta den och tro det är en barnleksak ha ha. Ska i alla fall kolla vidare efter en till sexleksak. Det här var kul :)

3 kommentarer:

Johnny sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Ormen i Paradiset sa...

Kika in på våran blogg så har vi ett litet tips att komma med om du någon gång skulle köpa en till sexleksak. En alldelens underbar vibrator som heter LAYAspot.

http://ormeniparadiset.blogspot.com/2008/07/min-violetta-lilla-vn.html

A sa...

Aaah jag gillar min dildo med vibrator.
Men små vibratorer är också grymma. Små fjärilar och liknande.